Re: Weer een super ruil gedaan!
Hallo ik wil 695 kaarten verkopen
hiervan zijn er 84 sterretjes (20 glimmend met een ex kaart (namelijk mewtwo ex), verder opvallende kaarten meganium uit delta species, Golem, dark donphan, dark dragonite, manectric, magcargo,hitmonchan, dark blastoise, poliwrath, lapras, machamp, venomoth, vaporeon, brocks ninetales, crobat, dark weezing , dark persian, dragonair, zapdos, moltres, hitmontop (2x), hitmonlee, jolteon, electabuzz, scyther, aerodactyl, flareon, rapidash, pinsir, victreebel, magneton, raichu, mr mime, clefable, kangaskhan, gengar, snorlax, lairon, nosepass, wigglytuff, zangoose, murkrow, ursaring, dark ursaring, breloom, vibrava, starmie, vaporeon , dugtrio, alakazam, vileplume, primeape, pelipper, unown g h en x, exeggutor, seviper, bellossom, butterfree, relicanth, crawdaunt, flygon, dark magargo.
Zoals je merkt zijn mijn kaarten een combinatie van oude en neiuwe kaarten. Voor de rest heb ik nog 439 ruitjes en rondjes, 77 trainers en 95 energy kaarten in de aanbieding.
Als je wilt zijn al deze kaarten voor jou, al voor een prijs van 70 euro ! Hier kan nog over onderhandeld worden