|
|
|
|
Het is zo 05 sep 2010, 22:43
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
grote ruilbeurs in utrecht
| Auteur |
Bericht |
Pikachu
Gebruiker
Geregistreerd op: vr 14 aug 2009, 17:29 Berichten: 3138 Woonplaats: Pallettown
|
 Re: grote ruilbeurs in utrecht
Giteenkids schreef: Pikachu schreef: Jakkie dat lust ik niet  Gite, kom je ook zaterdag? Ik ga dan gezellig bij Mismaa een PR doen  Je gaat bij Misma een PR doen, serieus? Begrijp ik wat je bedoelt? X Ja, ik ga naar Doowtje toe, en daar ga ik een Pre-Release doen.
_________________ xx van Pikaa. & friends.
私のお気に入りのポケモンはピカチュウです
Direct naar mijn zoeklijst gaan? Klik hier: viewtopic.php?f=22&t=260
Series compleet: Base set EN, Jungle set EN, Fossil set EN, Rocket set, Neo Genesis, Neo Discovery, Neo Revelation, ex Ruby & Sapphire, ex Crystal Guardians, ex Power Keepers
|
| di 27 okt 2009, 18:17 |
|
 |
mitch1994
Gebruiker
|
Ow vet is dat dit jaar?  dan ga ik wel met opa en oma die willen dat vast wel haahah bedankt voor de tip1!! 
_________________ Schuld bij Giteenkids à 1,- euro
|
| vr 06 aug 2010, 11:37 |
|
 |
Pikachu
Gebruiker
Geregistreerd op: vr 14 aug 2009, 17:29 Berichten: 3138 Woonplaats: Pallettown
|
mitch1994 schreef: Ow vet is dat dit jaar?  dan ga ik wel met opa en oma die willen dat vast wel haahah bedankt voor de tip1!!  Nee, dat was vorig jaar  (goed kijken wanneer een topic geplaatst is, hè  )
_________________ xx van Pikaa. & friends.
私のお気に入りのポケモンはピカチュウです
Direct naar mijn zoeklijst gaan? Klik hier: viewtopic.php?f=22&t=260
Series compleet: Base set EN, Jungle set EN, Fossil set EN, Rocket set, Neo Genesis, Neo Discovery, Neo Revelation, ex Ruby & Sapphire, ex Crystal Guardians, ex Power Keepers
|
| vr 06 aug 2010, 12:42 |
|
 |
|